Zagovorništvo
Zagovorništvo izhaja iz osebnega pogovora, v katerem se ugotovi, da uporabnik potrebuje dodatno, bolj poglobljeno pomoč in podporo v zvezi z delom institucij, komunikacijo z institucijami ali pri pripravi gradiv za institucije, podporo pri postopkih na policiji, tožilstvu, sodišču, na centru za socialno delo itd.
Zagovorništvo obsega tudi pravna znanja v zvezi s postopki na različnih institucijah, informacije glede zakonodajnih postopkov, informiranje potrebno za razumevanje postopkov, v katere so vključeni, skupaj s prepoznavanjem tako pravic otrok, kot drugih vpletenih, osebno podporo v stiku z institucijami ter pomoč pri pripravi pisnih izdelkov za sodelovanjih s kompetentnimi institucijami (npr. pisni predlog za sklic tima, sodelovanje na timskih sestankih, pisna poročanja policiji, tožilstvu, občasno kazenske ovadbe, informacije tožilstvu, poročanja sodišču na njihovo zahtevo, psihična priprava na pričanja, pričanja, predlogi za začasno prekinitev stikov, za stike pod nadzorom, zapisovanje in poročanje o posledicah, ki jih kažejo otroci, priprava zahtev za odškodnine žrtvam).